El diumenge 26 de maig, 184 veïnes i veïns de Marines van decidir que Compromís els representara en aquesta corporació municipal, van apostar pel nostre programa electoral i la nostra forma d’entendre l’acció política. Durant aquests pròxims quatre anys, com a portaveu de Compromís, intentaré complir les expectatives que han depositat en la nostra candidatura, amb coherència amb el nostre ideari polític i oferta electoral i amb responsabilitat davant el bon govern de l’Ajuntament de Marines.

El 26 de maig, els electors de Marines també van decidir que a aquesta corporació tornara el govern d’una majoria absoluta. En el col•lectiu de Compromís per Marines no ens agraden les majories absolutes, ens porten mals records, perquè les experiències anteriors no hi varen ser satisfactòries. Però també és cert que la política és cosa de persones i per definició una majoria absoluta no té per què ser dolenta per al govern d’una col•lectivitat. Espere que el grup majoritari socialista d’aquesta corporació no es deixe arrossegar al costat fosc de la seua majoria i aborde la legislatura que hui comencem amb un tarannà dialogant i col•laborador amb la resta de membres del ple municipal. Sapieu que aquest regidor de Compromís sempre estarà obert al diàleg i disposat a recolzar-vos en tot allò que siga beneficiós per a Marines sempre que no entre en contradicció amb el nostre ideari polític.

Compromís continuarà amb la labor d’oposició responsable i constructiva que ha vingut desenvolupant durant les anteriors legislatures. La nostra candidatura es va presentar a aquestes eleccions amb un projecte per a Marines que va més enllà de la gestió del dia a dia, un projecte que creiem que podem traslladar a la ciutadania d’una forma més eficaç treballant des de l’oposició. Espere que la meua labor com a regidor durant aquesta legislatura enfortisca i revitalitze a Compromís per Marines i que la nostra nova candidatura en les pròximes eleccions obtinga els suports suficients perquè el nostre projecte per a Marines es puga desenvolupar.

Malgrat semblar reiteratiu vull finalitzar la meua intervenció donant-li les gràcies, pel seu suport i per la confiança que han depositat en el nostre projecte, als 184 votants a la candidatura de Compromís per Marines – Compromís Municipal; i dir-los que aquest regidor està a la seua disposició per a tot el que consideren que els puga ser útil.

INTERVENCIÓN EN EL PLENO DE LA TOMA DE POSESIÓN COMO CONCEJAL DE COMPROMÍS

El domingo 26 de mayo, 184 vecinas y vecinos de Marines decidieron que Compromís les representase en esta corporación municipal, apostaron por nuestro programa electoral y nuestra forma de entender la acción política. Durante estos próximos cuatro años, como portavoz de Compromís, intentaré cumplir las expectativas que han depositado en nuestra candidatura, con coherencia con nuestro ideario político y oferta electoral y con responsabilidad ante el buen gobierno del Ayuntamiento de Marines.

El 26 de mayo, los electores de Marines también decidieron que a esta corporación volviera el gobierno de una mayoría absoluta. En el colectivo de Compromís per Marines no nos gustan las mayorías absolutas, nos traen malos recuerdos, porque las experiencias anteriores no fueron nada satisfactorias. Pero también es cierto que la política es cosa de personas y por definición una mayoría absoluta no tiene por qué ser mala para el gobierno de una colectividad. Espero que el grupo mayoritario socialista de esta corporación no se deje arrastrar al lado oscuro de su mayoría y aborde la legislatura que vamos a comenzar con un talante dialogante y colaborador con el resto de miembros del pleno municipal. Sabed que este concejal de Compromís siempre va a estar abierto al diálogo y dispuesto a apoyaros en todo aquello que sea beneficioso para Marines y que no entre en contradicción con nuestro ideario político.

Compromís va a continuar con la labor de oposición responsable y constructiva que ha venido desarrollando durante las anteriores legislaturas. Nuestra candidatura se presentó a estas elecciones con un proyecto para Marines que va más allá de la gestión del día a día, un proyecto que creemos que podemos trasladar a la ciudadanía de una forma más eficaz trabajando desde la oposición. Espero que mi labor como concejal durante esta legislatura fortalezca y revitalice a Compromís per Marines y que nuestra nueva candidatura en las próximas elecciones obtenga los apoyos suficientes para que nuestro proyecto para Marines se pueda desarrollar.

A pesar de parecer reiterativo quiero finalizar mi intervención dándole las gracias, por su apoyo y por la confianza que han depositado en nuestro proyecto, a los 184 votantes a la candidatura de Compromís per Marines – Compromís Municipal; y decirles que este concejal está a su disposición para todo lo que consideren que les pueda ser útil.