Soy Juan Romero, cabeza de lista de la candidatura de Compromís en las elecciones municipales de Marines. Escribo estas líneas para compartir con vosotros unas pocas reflexiones en torno al resultado obtenido ayer por nuestra candidatura.
En primer lugar quiero dar las gracias a aquellos que votaron a Compromís, a esos 184 vecinos de Marines que nos apoyaron en el día de ayer.
En segundo lugar quiero pedir perdón a mis compañeros de Compromís, a ese maravilloso colectivo de personas que tuvo a bien depositar sus esperanzas en mí para que les representara en esta nueva legislatura que se avecina. Os he fallado, no he sabido llevar a buen puerto este proyecto en el que todos estamos embarcados. Aunque otras circunstancias hayan podido influir, yo soy el responsable de esta pérdida de 107 votos que nos ha llevado a perder un concejal y a que las mayorías absolutas vuelvan al gobierno de nuestro ayuntamiento.
En el momento de confeccionar nuestra lista electoral me comprometí, como candidato a la alcaldía de Marines, a representar a nuestro colectivo durante la legislatura que vamos a comenzar. Es algo que pienso cumplir. Espero que mi labor durante los próximos años fortalezca nuestro proyecto y que en las próximas elecciones nuestra nueva candidata o candidato a la alcaldía, junto al resto de miembros de su lista electoral, pueda alcanzar un mejor resultado.
Siempre he pensado, y lo sigo pensando, que teníamos la mejor candidatura para gobernar Marines de otra manera, pero, por lo visto, los que realmente deciden como son las cosas no tienen la misma percepción. La sabiduría de los electores nos ha enviado donde merecemos estar: al rincón de pensar, a la oposición.
Finalmente, a los votantes que habéis depositado vuestra confianza en Compromís per Marines, quiero deciros que tenéis a este concejal electo a vuestra disposición para todo aquello en lo que creáis que os puede ser útil. Gracias, de nuevo, por vuestro apoyo.

CARTA POSTELECTORAL DEL CAP DE LLISTA DE LA CANDIDATURA DE COMPROMÍS PER MARINES

Sóc Juan Romero, cap de llista de la candidatura de Compromís a les eleccions municipals de Marines. Escric aquestes línies per a compartir amb vosaltres unes poques reflexions entorn del resultat obtingut ahir per la nostra candidatura.
En primer lloc vull donar les gràcies a aquells que van votar a Compromís, a aqueixos 184 veïns de Marines que ens van recolzar en el dia d’ahir.
En segon lloc vull demanar perdó als meus companys de Compromís, a aqueix meravellós col•lectiu de persones que va tindre a bé depositar les seues esperances en mi perquè els representara en aquesta nova legislatura que s’aveïna. Us he fallat, no he sabut portar a bon port aquest projecte en el qual tots estem embarcats. Encara que altres circumstàncies hagen pogut influir, jo sóc el responsable d’aquesta pèrdua de 107 vots que ens ha portat a perdre un regidor i al fet que les majories absolutes tornen al govern del nostre ajuntament.
En el moment de confeccionar la nostra llista electoral em vaig comprometre, com a candidat a l’alcaldia de Marines, a representar al nostre col•lectiu durant la legislatura que començarem aviat. Ho pense complir. Espere que la meua labor durant els pròxims anys enfortisca el nostre projecte i que en les pròximes eleccions la nostra nova candidata o candidat a l’alcaldia, al costat de la resta de membres de la seua llista electoral, puga aconseguir un millor resultat.
Sempre he pensat, i ho continue pensant, que teníem la millor candidatura per a governar Marines d’una altra manera, però, segons sembla, els que realment decideixen com són les coses no tenen la mateixa percepció. La saviesa dels electors ens ha enviat on mereixem estar: al racó de pensar, a l’oposició.
Finalment, als votants que heu depositat la vostra confiança en Compromís per Marines, vull dir-vos que teniu a aquest regidor electe a la vostra disposició per a tot allò en què cregueu que us pot ser útil. Gràcies, de nou, pel vostre suport.